Listan

Blev utmanad av Emsen J så här har ni listan

One three hill eller O.C:
O.C

Ute- eller hemmakväll: både och faktiskt

sex eller mys: mys   ;)

Salt eller sött: hm.. svårt tycker om både och... men om jag avr tvungen att välja: sött

lyx eller budget: Blandat

sommar eller vinter: Sommar!

När är du Född: 1990

vad har du på dig en ledig dag hemma: En mysig(rosa) tröja och ett par jeans

Favoritresturang: Vet inte om jag har ngn direkt favorit

Favoritfilm: I hennes skor tror jag .. har många bra filmer hemma

Drömväska: Luis Vuitton - Eliza

Har du barn: Nej

födelseort: Kalmar

Smeknamn: Ams, Amsen, Amme, Ammi

Favoritfärg: hm.. rosa är fint haha fast även svart och vitt J


Drömprins: Ja , visst är han underbar
J

Har du varit kär: Ja

Favoritlåt : Svårt har många favvolåtar:) :P

Maträtt: mammas Lasange
J

FavoritResemål: Tunisen

Favoritblomma: är ingen blomster älskare precis

Tycker inte om: egoistiska människor såna som tror att dom är mkt bättre än en själv

Senaste sjukhusvistelse: Kommer inte ihåg..

 Favoritdricka: Blir nog Cola..  :P

Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita och en fondvägg i grått med olika mönster

Vad gör du när du är uttråkad: hm.. sätter mig väll här eller traska jag en runda :P

Missbruk: mina pengar..

Vän som bor längst från dig: mina vänner bor som tur är ganska nära mig J


Vad retar du dig mest på: oj, ja du en hel del.. ibland, beror på vilket humör jag är på ..

Läggdags: oj, beror på vardag eller helg.. men olika beror på hur trött jag är ;)

Nagellack: sånt där blankt

Husdjur: Ja, en söt liten tiger :P (katt)

Skostorlek: 37/38

Syskon: lille bror

Favorit pålägg: Prickig Korv

Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: ngn cancerfond

Vilket är det vackraste ordet: kärlek

Bästa bok du läst: Systrar i jeans

Är du Internetberoende: ja

Favoritparfym: Paris Hiltons nya är helt okej
J eller Britneys J

Gillar du snö: nja, bara på julafton och nyår ;)

När köpte du något åt dig själv sist: förra helgen

Vilken är din bästa egenskap: Rolig

Senaste pojkvännen: kommer inte  ihåg ;)

Vilken film såg du på bio senast: var faktiskt Gustav 2 haha!

Senaste köpta skiva: hm.. vet inte :S

Favoritgodis: Räknas ostbågar? :P

Studier eller jobb: Ja studerar just nu och några år framåt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem är Emsen J ? :s Jag heter inte J :S

Postat av: ameli

det ska inte vara ett J där :S blev visst fel :S

2006-10-08 @ 12:04:46
URL: http://aminza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback