Helg igen

Så var det dags för ytterligare en helg .. härligt härligt :)  Ska bara ta det lugnt i helgen är ju som sagt förkyld med typiskt.. men det är ju till hösten tydligen .. :P 
Men än har det ju inte blivit den rikitga hösten .. visst har det blivit kallare men de vacka bladen i alla de färger har ju inte kommit än .. och när dom kommer vet jag en sak som ska göras !  :)  ta kort!!!
Här kommer en liten fin bild som är tagen se förra hösten när Emsen och jag avr ute och fotade i det fina höstvädret :)
70960-18

Det är ju trots alt en bra årstid :)  inte bara för att man fyller år utan för att man får en sån härlig mys känsla :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin bild jag tagit! :D

Postat av: Bellah

Jag älskar hösten. Mysfaktorn är total! :)

2006-10-07 @ 09:58:39
URL: http://coffeandhotpants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback